Embaràs? No, si us plau..
Hola adolescent, fa uns quants dies, en concret el dilluns dia 7/4/2015 vax mantenir relacions sexuals sense preservatius, encara que ell no va ejacular dins. El mateix dia vaig mirar en un app que em diu cuan tinc risc de quedarme embarassada, justament aquell dia el meu risc de embaras es baix. Però durant els dies despres del dilluns, tinc molts de dolors a la zona dels ovaris. Pot significar algo aixo? Puc estar embarassada? Ajudeu-me si us plau.
Sou genualss:*
IESP

Hola Paula!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Des del consultori no et podem dir si estàs embarassada o no, ja que això només es pot saber amb un test d'embaràs (que el venen a les farmàcies) o anant al metge. A part, pensa que aquests dolors a la zona dels ovaris podrien ser deguts a que la regla vindrà aviat, però també podria ser una senyal d'embaràs.
Recorda que utilitzar preservatiu fa que tinguem relacions sexuals amb més PLAER, ja que estem més tranquils i no pensem en l'embaràs o en les infeccions, no creus? És molt angoixant haver-se de preocupar cada mes si et vindrà la regla o no...
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat