Suficient esport?
Hola!
Mira, tinc un problema, no se si faig suficient esport. Faig mes o menys 2 hores de educacio fisica a la setmana i una hora i mitja ballo tipo funky (suo bastant), a part de que també camino molt per l'institut. Menjo de tot, pero tot i així no aconsegueixo perdre pes. Medeixo 1,67 (+ o -) i peso 68kg.
Algun consell ?
Sara Bujalance

Hola! Pel que dius fas suficient esport, ja que fas dues hores a l'escola i 1,30 a fora, de manera que fas esport 3 hores a la setmana, que és el mínim recomanat. Tot i així, l'esport sempre va bé i si em practiquem més de 3 cops a la setmana millor. Per una altra banda, el teu pes és correcte per la teva alçada, així que no cal que perdis pes. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, que ja en fas prou. Recorda que el pes també depèn d'un factor genètic, el que sovint anomenem "constitució", que ni triem ni podem canviar, per això insistim tant en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som, perquè hi ha coses de nosaltres, com la constitució, que no podem canviar. Així que recorda que el teu pes és correcte, menja de tot i equilibrat, fes esport com ja fas i sigues feliç amb tu mateixa! Un petó molt gran!!