llavis vermells al liar-me
Hola adolescents, tinc novio des de fa ja uns quants mesos i el problema que tinc és que sempre que ens liem em queden súper vermells els llavis de seguida i clar, de vegades és molt exagerat i els meus pares em poden pillar... hi ha alguna solució per això?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
És normal que els llavis es posin vermells, no és cap cosa dolenta!
Però és difícil que els pares relacionin això amb que t'has liat, no creus? A més, potser ells ja s'imaginen que et fas petons amb algú i no s'escandalitzen pas (ells també han tingut la teva edat...)
Si algun dia et pregunten, pot ser un bon moment per parlar del tema i que sàpiguen que poden confiar en tu (quan som sincers amb els pares, solen rebre-ho com una mostra de confiança i maduresa). Ara, no cal que expliquis res molt íntim ni que tu no vulguis, clar!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat