Ho vaig fer i em diuen que no ho hauria d'haver fet
Hola em dic Maria i l'altre dia vaig perdre la virginitat amb el meu ex i tothom em diu que no ho hauria d'haver fet perque es una mala persona i que em va utilitzar però jo no penso això i segueixo enamorada d'ell i no se si creure a les meves amigues o a ell que em diu que encara m'estima. Què puc fer?
IESP

Hola Maria!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Has de tenir en compte que ets TU qui escull què fer amb la teva sexualitat, no pas els amics. Tot i que sempre va bé escoltar els consells, ja que segurament la seva intenció és bona.
Respecte al que dius que estàs enamorada, et diria que siguis molt sincera amb ell: si tu vols una relació més formal i ell no, és probable que ho passis malament. Hauràs d'escollir llavors si prefereixes passar pàgina (i conèixer a algú que senti mateix que tu) o continuar intentant estar amb ell...
Has de ser molt SINCERA també amb tu mateixa, ja que és molt difícil tenir només sexe amb algú de qui estem enamorats i volem alguna cosa més, oi? No podem autoenganyar-nos, ja que seria una manera d'allargar el patiment.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat