QUE FAIG? IMPORTANT!!!!!
Hola, moltes gracies per tenir aquest consultori.
Bé, us volia dir.....:
m'agrada un nen de la meva classe, desde fa molt temps, pero crec que a ell li agrada una altre nena. Encara que molts cops a la classe m'està mirant i jo el miro a ell i parlem i tontejem. Però no se que fer perk la nena k crec k li agrada seu al seu costat i com k no enten res a classe ell sempre l'ha d'ajudar.
Crec que li agrada aquella nena (es una nena repelent, que sempre vol ser el centre d'atencio i que a les meves amigues i a mi no ens cau bé) però moltes vegades crec k li agrado jo. NO SE K FER!!! Havia pensat dirli al nen k mgrada a final de curs pero tinc moltes ganes de dirli, pero alhora tinc por de dirli, tinc por de k ell no senti el mateix per mi. el conec desde la guarderia i ara anem a 1r ESO.
SIUSPLAU AJUDA!!!! K FAIG??? LI DIC??? TINC POR......
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
La veritat és que és difícil declarar-se a la persona que ens agrada, ja que no sabem què dirà...
Però pel que dius, t'agrada moltíssim! Quant temps creus que podràs aguantar sense saber el que sent per tu?
Està clar que només ELL és qui sap el que sent (no ho pots deduir només observant-lo a classe), de manera que si els teus sentiments continuen, potser hauràs de ser valenta i preguntar-li... no creus?
En cas que ell no senti el mateix, al menys tu ja ho hauràs intentat i podràs estar ben orgullosa de la teva actitud :)
Molts ànims maca!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat