PROBLEMES AL INSTI
Necessito ajuda de professionals pq no puc mes de veritat, em sento com bitxo raro tothom em mira malament i em sento que no faig res en aquest món. Avui una companya de classe m'ha pres el mobil i li e dit que mel dones i tal no o ha volgut fer fins que el professor que feia classe li ha exigit que mel dones, llavors ma començat a insultar davant de tota la classe, i e anat a parlar mab el meu tutor, i quan e pujat a classe ma començat a amenaçar dient que aqui el cole no em fsra re pero que vigili quan vaigui pel carrer i llavors les seves amigues man tornat a amançar dien que com la tornes a fer plorar que veuria les consequencies i aixo no ma sentat gens be i ara estic molt espantada. siusplau responeume pq de veritat es molt urgent i no se que fer, la gent diu que passi pero no es facil, la gent em mira raro i em sento molt sola, tinc les meves amigues pero elles no man defensat. I et sens com una merda.
Moltes gracies per escoltarme petons i perdo per les faltes.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs sembla que ha utilitzat una tàctica molt manipuladoraamb tu aquesta noia! JO et recomano que en parlis amb la tutora. És molt important. No deixis que la teva por et vençi. Pensa que ella també t'amenaça eprquè té por, perquè sap que no està bé el que ha fet i està espantada pel que li pot passar.
S'ha de posar fre a aquesta situació. A l'escola t'ajduaran i també els teus pares. Si convéw posar-li conseqüències greus, que els hi posin!! Pe`ro això s'ha de tallar i neessites ajuda!!! uida't, pensa en tu i deixa que t'ajudin. No tinguis por! Tens el nostre recolzament!
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat