Ai! M'ho he deixat
Abans os he fet una consulta i me deixat una cosa. M'heu donat la sensació (amb altres consultes) que les noies no podem arribar al orgasme per penetració. Siusplau m'ho expliqueu tot aixo?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Això ho diem perquè l'organ més erògen de les noies és el clítoris, que té dues parts:
- una externa, que és la que veiem, coberta per un caputxó i moooolt sensible.
- una interna, molt gran que no veiem, i que rodeja la vagina per dins. Quan es practica la penetració i és agradable, és precíssament perquè s'està estimulant el clítoris des de dins, ja que la vagina en sí té molt poca sensibilitat. I per arribar a l'orgasme d'aquesta manera, cal que la noia estigui molt excitada, i una de les maneres d'aconseguir-ho és estimular el clítoris per fora.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat