Un noi més gran...
Hola! Tinc un problema, m’agrada un noi un any més gran que jo. Potser agradar-me de tot no, perquè no el conec en persona, però em fa “tilin-tilin”. M’agradaria conexe’l. Em podeu donar alguna tàctica o consell per coneixe’l. Sóc una noia vergonyosa així que no puc anar ella i dir-li “hola!” així tant panxa. Tinc una germana que va amb ell a la classe però no se com treure-li partit.
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Lalacar!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Avui en dia, gràcies a les xarxes socials, tenim més fàcil començar un contacte amb algú. De totes maneres, tot i que en un primer moment ens poden ser molt útils, nosaltres sempre som partidàries del cara a cara. Si ets molt vergonyosa i no veus factible anar directament a dir-li alguna cosa, sempre pots començar per aquí.
Una altra opció que tens és aprofitar que la teva germana va amb ell a classe. Parla amb la teva germana i, si teniu confiança, explica-li que aquest noi et fa "tilin-tilin". Ella podrà donar-te informació de primera mà: si té parella, quins interessos o aficions té, etc. a més, pot servir de pont perquè tu i ell us conegueu ;)
Esperem haver-te pogut ajudar!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat