Relacions
Hola ,
tinc algunes consultes :
1.- Amb el meu novio a vegades acabem parlant en un to massa calent i , no es que no m'agradi, però ho trobo molt raro ... Que puc fer ?
2.- Ell té 14 anys (jo 16) i , cuan arribem a tindre aquestes conversacions calentes diem de fer-ho . Es correcte ?
3.- Cuan ens veiem , al principi estem bé , però comencem a besar-nos i acabem a punt de treuren's la roba . Ell comença a pujar-me la samarreta i deslligar-me els sustens i jo li pujo la samarreta i l'acaricio l'esquena però no arribem a fer res més . Això ens pot produïr frustració ?
4.- Portem dos mesos sortint junts i jo ho vull dir als pares , però ell no i no sé el per què . M'hauria de preocupar ?
Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
Anem per parts:
1. Doncs parlar-ho amb ell. Si hi ha alguna cosa de les vostres converses que et sembla una mica estrany, el millor que pots fer és parlar-ho amb ell.
2. És normal que si esteu parlant de coses "calentes" el vostre nivell d'excitació augmenti i us vinguin ganes de fer-ho.
3. Per què us hauria de generar frustració? Gaudiu de cada moment, de les carícies, dels petons. No cal córrer ni tenir pressa. Així que tranquil·la i gaudeix d'aquests moments junts.
4. Encara porteu poquet temps junts. De totes maneres, parla-ho amb ell, pregunta-li què el preocupa o perquè no els hi vol dir. Si et dóna els seus motius segurament entendràs millor perquè vol esperar una mica.
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat