Ajuda masturbació
Hola, m'agradaria saber si em podrieu resoldre aquest dubte que tinc desde fa temps.
Amb el meu nòvio, ens hem masturbat els dos junts, però si ell es corregués a la mà, seguidament es netegés i em fiques els dits, hi hauria risc d'embaràs? També m'agradaria saber si fer sexe oral al noi sense condó és recomanable i/o quines conseqüències portaria fer-ho sense condó.
Gràcies!
IESP

Hola Claudiasigo!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns!
Si es va eixugar i netejar bé la mà, en principi no hi ha d'haver perill. Les probabilitats d'embaràs serien molt baixes, perquè segurament no quedava res de semen en els seus dits. Per tant, sempre és important que si us passa això, es netegi molt bé abans d'introduir-te els dits. Així us estalviareu mals de cap.
Referent a la segona pregunta, has de saber que amb el sexe oral també es poden passar les infeccions de transmissió sexual. Ja que aquestes es transmeten a través de: fluids (com el semen o el flux vaginal), sang i mucoses presents a l'interior de la vagina, el gland del penis, l'anus i de la boca. Per aquest motiu TAMBÉ hem de fer servir el preservatiu amb el sexe oral.
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat