COM PUC AJUDAR A UNA AMIGA?
Hola us escric per demanar-vos consell sobre un tema de amistat, una amiga meva està pasan pr un mal moment tan com per problemes familiars com em el tiu que li mola.
Està malament, segons lu que lla m'ha explicat creu que esta en un tunel sense sortida i que encra que intenti superar això despres li vindra un altre problema, tambe ultimament esta deixan de manjar i s'autolesiona pegan a la paret i fent-se mal em un compàs... Jo la vull ajudar però no ser com ferho, em podrieu dir que puc fer siusplau? Us ho agrairia molt.
merci.
InterPersonal

Hola Laiia!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
La teva amiga és afortunada de tenir amigues com tu al seu costat!
El millor que pots fer per ajudar-la és parlar amb algun adult de confiança (els seus pares, algun professor o professora, el psicòleg de l'escola) perquè et donin un cop de mà en aquesta situació tan difícil per la qual està passant la teva amiga. És probable que la teva amiga no entengui ni vulgui que ho expliquis a ningú, però t'assegurem que en aquests casos buscar ajuda és la millor opció. Així doncs, no ho dubtis i buscar ajuda d'un adult perquè la teva amiga pugui sortir-se'n d'aquesta situació.
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat