Any: 2000
Comarca: Gironès
Data: 09/04/15 23:00
Gelosa del meu Ex
Hola soc un noia de 15 anys i necessitu ajuda, havera si m'explicu be.
Fa molt temps vaig estar amb un noi dues vegades, pero quan tot es va acabar vam estar moltissim temps sence xerrar tot i que anem a la mateixa clase. La questio es cada cop que m'en enteru que s'ha liat amb altres noies el molesta i ara te novia i estic gelosa... Tot i que si ell en preguntes per estar amb ell un altre cop clarament lo diria que NO pero nose porque estic celosa.. Em podrieu anudar?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 05/05/2015 23:33
Hola!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!

Les relacions que han estat important per nosaltres no s'obliden, i a vegades, tot i no sentir l'enamorament del començament, encara queden alguns sentiments que provoquen que quan el veiem amb altres persones ens molesti. Pregunta't, què et molesta exactament? Què sents per ell? Encara que tinguis clar que no tornaries a estar amb ell, potser encara sents alguna cosa per ell.

Si ja no sou parella, hauràs d'acceptar i tolerar que ell pugui mantenir altres relacions, de la mateixa manera que ho pots fer tu. No te'n queda una altra.

Esperem haver-te ajudat!

Una abraçada!

Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.