Primera vegada! Urgent!!!
Hola, tinc novio desde fa uns 3 mesos i la veritat es que estem molt be, pero ahir vaig anar a casa seva i ell ja tenia pensat fer-ho encara que jo no volia, al principi vam estar molt be, ell em va fer dits, jo una paja, ell m'el va xupar i jo a ell tambe(no ho habia fet mai) i la veritat esque vam estar com 1hora fent aixo i res, el cas es que jo ja volia parar i descansar pero ell va posar-se el condo directament i va intentar posar-me-la, pero vaig fer que em feia molt mal i es va tirar endarrere perque jo en fond no creia que fos el millor moment ja que era el meu primer cop... I res, la meva preocupacio esta en que desde ahir em pica moltisim el cony, tota la part de dins i de fora, tinc com uns granets o una irritacio i em preocupa molt perque nose que fer perque nose que pot ser, pot ser que sigui de la depilacio perque em vaig depilar sencera amb cutxilla pero esque em pica moltisim i em fa mal, nose que fer i tampoc puc dir-li als meus pares, ajudeu-me urgentment!!
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Si tu no vols mantenir relacions sexuals amb penetració, has de dir-li directament i ell ha de respectar el teu ritme. No t'has de sentir obligada a fer res que tu no vulguis o que no t'hi sents preparada. La comunicació entre vosaltres és molt important.
Si et pica molt i el tens molt irritat hauries d'anar al metge perquè pogués valorar-ho i donar-te algun tractament si ho considera adient. Nosaltres des d'aquí no podem fer ni saber què és. Així que si et molesta molt, vés al metge, no tinguis vergonya que és la seva feina.
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat