Estic molt perduda..
Hola, habera el meu problema és el típic problema d'adolescents amb l'amor. Em considero una persona molt madura per a la meva edat i m'ho diuen, però en l'amor em lio jo sola i faig em faig un embolic...
En mig del curs va vindre un noi perqué es va cambiar de casa. Poc a poc em vaig anar enamorant, pero ara no se que fer la veritat. Ell i jo som molt tímids i la cosa més extranya és que parlem més en persona que per exeple el whatsapp o les reds socials.
Molta gent em diu que li agrado per el que fem però el problema es que sol parlem a distancia i mai ens apropem, un dia em va abraçar però va estar con dos o tres dies sense casi parlar-me. I ja a passat un mes des de que ens vam conèixer i vull fer alguna cosa. Parlem molt però mai passem d'allà. Hauria de fer alguna cosa o si ha de passar alguna cosa ja passarà? Perque també m'entren moltes depressions quan penso que no li agrado, perqué sóc una persona que es preocupa molt.
Que hauria de fer?
InterPersonal

Hola Mrs. Mandy!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Fa relativament poc temps que us coneixeu i és fantàstic que la vostra relació sigui més cara a cara que a través de les xarxes socials. Que parleu molt també està molt bé, ja que d'aquesta manera guanyeu confiança i us aneu coneixent millor.
Expliques que la gent que us coneix diu que li agrades, però com bé saps l'única manera que tenim per saber-ho del tot cert és preguntant-li directament a ell. Sabem que això no és fàcil i tampoc cal córrer. Has de tenir present que a vegades la persona que ens agrada no sent el mateix per nosaltres, i hem de respectar-ho i acceptar-ho. Que no ens corresponguin ens ho pot fer passar una mica malament, però amb el temps passa, i podem seguir sent amics d'aquesta persona sense patir.
A vegades val la pena arriscar-se i fer el pas. Valora tu mateixa en quin punt et trobes i si estàs preparada per dir-li alguna cosa respecte als teus sentiments, o bé prefereixes esperar una mica a conèixer-lo millor.
Que tinguis molta sort! Ja ens explicaràs! ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat