Temor al enamorarme
Hola primer de tot volia dirvos que si estic sen pesada en les consultes pos que ho sento esk estic fent algunes consultes ia sigui per les meves amigues o per mi... bueno que si estic sent pesada ho sento :(
Volia fer la consulta per que tinc un problema que es que me fa temor enamorarme perque no bull que me tornen a trencar el cor perque un ia mel va trencar...
Me enamorat de un dels millors amics del que em va trencar el cor i aixo es un problema i surtir en ell esmision impossible...
i ell tonteija bastant en mi i en altres i sempre que me veu me saluda i eso...
La questio es que mai enamorat dun dels millors amics del meu ex, un que tonteija en mi i en algunes xiques i que io no sere mai lo bastant guapa com per a que me bulgue... i pos aixo es un problema... i no se com trauremel del cap...
consells que faig??? Mel trec del cap o "intento" lligarmel cosa que no funcionara... i si mel he de treure del cap com ho faig??? Ajuda pliss
GRACIES :)
InterPersonal

Hola Adolescent!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per tornar-nos a escriure! ;)
A ningú ens agrada patir per amor, o que ens trenquin el cor, però és un dels riscos que té començar una relació, i és que en el moment que comença sempre es pot acabar. I acabar una relació d'amor pot ser molt dur. Però a vegades val la pena assumir el risc, no creus?
Comentes que mai seràs suficientment guapa perquè et vulgui, i això no ens acaba d'agradar. Tu t'has d'estimar tal com ets, acceptar-te! Pensa que si un noi vol estar amb tu, ho estarà per molts motius, no només per si ets guapa o no, ja que, què considerem per ser guapa? És molt relatiu i per a gustos, colors! Per tant, valora't i estima't tal com ets!
Nosaltres no podem dir-te què has de fer amb aquest noi. Valora tu mateixa si et ve de gust i val la pena conèixer-lo una mica més. És important anar a poc a poc, potser quan realment el coneixes canvia la percepció que tens d'ell. Si finalment optes per no seguir coneixent-lo el millor que pots fer és posar una mica de distància entre vosaltres.
Esperem haver-te pogut ajudar una mica. I ja ho saps, som aquí per qualsevol altra consulta que ens vulguis fer!
Una abraçada ben forta bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat