els tres primers cops fa mal?
Em van dir que els tres primers cops de tindre relacio sexual fa mal, jo em pensaba que era el primer cop només, i tinc aquest dubte. M'el pots resoldre?
IESP

Hola Arii28!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
El dolor no va lligat amb la primera vegada, ni amb la segona, ni amb la tercera, hi ha noies que experimenten dolor però en canvi n'hi ha d'altres que no. I de que depèn que unes en sentin i d'altres no? Doncs com et deus imaginar depèn de moltes coses, de l'himen, per exemple, el trencament d'aquest pot ser dolorós però no per totes les noies és igual. Els nervis també poden jugar-nos una mala passada, si estem molt tenses i poc relaxades la musculatura vaginal es tensa també i pot produir dolor.
Esperem haver resolt el teu dubte!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat