No Sé QuE EsTuDiAr
No sé que estudiar de gran!!!
Em podrieu donar una llista amb tots els estudis i les feines??
Es que ens ho demanen per l'insti i no sé que dir-li al profe pq no sé que estudiar!!!!!
MERCIIIIIII!!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Et recomanem que facis tu mateixa una llista d'aquelles coses que t'agraden i que se't donen bé. Ets més de lletres o de ciències? T'agraden més les matemàtiques o la literatura? En quines assignatures destaques més? Intenta pensar en com t'agradaria que fos la teva vida d'aquí a 5 anys, on t'agradaria treballar? Fer-te aquestes preguntes et pot ajudar a aclarir-te una mica. Si no ho veus clar, parlar amb els teus professors i els teus pares, segur que poden orientar-te.
Referent, al llistat de tots els estudis que hi ha el pots trobar ràpidament per internet, prova-ho, veuràs com ho trobes de seguida.
Pren-t'ho amb calma, no és fàcil decidir què volem estudiar de grans, però tranquil·la que segur que ho acabes trobant. Ànims!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat