Anonima15
Anonima15
Any: 2000
Comarca: Vallès Occidental
Data: 08/04/15 23:04
Confosa...
Hola, tinc 15 anys, i m'agrada un noi que hi ha a la meva escola que en té 19,el cas és que ell ni em coneix, m'agradaria ser amiga seva però sóc massa vergonyosa per parlar-li i tal... em podríeu donar algun consell?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 23/04/2015 20:06
Hola anònima,

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

Doncs el primer pas és fer-se veure! Intenta acostar-te a ell i conèixer-lo una mica millor. Pots intentar-ho a través de les xarxes socials o mirar si teniu algun conegut o amic en comú que us presenti. Una altra manera és a través d'alguna afició que tingueu.... Una vegades hagis començat a parlar amb ell podràs decidir si et continua agradant o no...

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.