diners...
Hola,
Tinc un problema i és que no sé estalviar diners.... em donenn 20 euros er a dinar amb les amigues... em gasto 10 i la resta amb xuxes gelats.... que puc fer per no caure a les temptacions jijijio
mersiii<3<3<3<3
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs la gestió econòmica és un gran aprenentatge que comença amb les primeres pagues. És natural que tinguis algunes temptacions i que et costi estalviar, però et proposo un parell de trucs:
1. Planteja't un repte. Busca alguna cosa que et faci especial il·lusió comprar-te (ja sigui unes sabates, un mòbil o una entrada a port aventura), així, si tenim un objectiu, et serà més fàcil estalviar.
2. Quan paguis alguna cosa, divideix el canvi per la meitat. Una meitat la guardes en un monederet petit i l'altra meitat l'utilitzes per comprar xuxes o gelats.... Així podràs tenir alguna temptació, però alhora estalviar una miqueta.
A veure si amb aquests petits trucs aconsegueixes fer un petit raconet ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat