crtica
Hola:
Ja des de fa uns 3 anys em crtico molt a mi mateixa,el meu millor amic diu que això no es normal, i que hauria d'anar al psicòleg. Diu que tot ha començat en que em vaig baralla amb una amiga i em va insultar molt.
També algunes vegades no he menjat o nomes he dinat (ja que em quedo a dinar a l'escola). M'he intentat suicidar-me un parell de vegades. Ell li vol dir als meus pares però jo no vull ja ser que es el millor.
I ja no ser que fer. Té raó el meu millor amic?
Gràcies!!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Pel que expliques portes una època passant-ho molt malament, i crec que ja va sent hora de que siguis feliç, que és el que et mereixes. El teu millor amic té raó, és necessari que els teus pares sàpiguen el que t'està passant, només et podran ajudar si ho saben. Sé que és difícil dir-los, però ja veuràs com t'entendran i faran TOT el possible per ajudar-te. Et recomano que facis cas a aquest bon amic i parlis amb els teus pares. Si veus que sola et costa molt, li pots demanar ajuda a aquest amic per a que et faci costat en el moment de dir-los, o pots provar d'escriure una carta als teus pares per a que la llegeixin quan tu no hi siguis, així que t'envio molts ànims per a que donis el pas i els hi expliquis als teus pares. Molts petons!!