becs
ho estava apunt de fer am el meu novio, pero quan es va treure els calçotets li feia molta pudor el penis a coliflor o joquese i em va tallar molt el rollo, pero no vaig dir re perque em feia cosa... li envio indirectes o algo?
IESP

Hola Marquez!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
És normal que els genitals facin olor, tant els dels nois com els de les noies. Depenent del dia o del que s'hagi menjat per exemple, de si s'ha estat fent esport i suant, etc. pot variar l'olor dels genitals. Si ha estat un fet puntual, potser no cal donar-li més voltes. Si t'hi tornes a trobar, has de tenir en compte que la comunicació en la parella és molt important, i a vegades amb indirectes no s'aconsegueix que el missatge arribi com un vol. S'ha d'anar amb molt de tacte per no ferir els sentiments de l'altre.
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat