Any: 1999
Comarca: Barcelonès
Data: 08/04/15 21:23
Estic boja?
Fa 5 mesos que no fumo porros perque em va donar un blancazo de la ostia y no els he tornat a provar. Des d'akell dia em sento com di no fos real osigo com si fos tot un somni, y no puc dormir ver per les nits, tinc molta por,estic sempre trista, tinc la sensasio de que em vigilen...que em pasa? boja?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 24/04/2015 18:29
Hola!

Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.

Primer de tot et felicito per aquesta força de voluntat! Sé que no és fàcil. El consum de tòxics, com el cànnabis comporta que el nostre cos s'acostuma a tenir aquesta substància dins seu, de manera que, quan deixa de rebre-la, el cos es "rebel·la" i la reclama. Espera't uns dies i si veus que continues igual, comenta-ho a casa i al teu metge de capçalera i així ens quedarem més tranquils.

Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.