Relació tòxica
Hola Elena!
Hi ha un tema que em té molt amoïnada i és que fa més o menys dos anys que conec a un tío i sempre em estat a la que cau. Al principi es va enamorar de mi però en aquell moment jo no pensava en ell d'aquella manera. Ara fa poc ens vam veure i vam tornar a reviure la flama i aquest cop també per part meva. Vaig anar a veure'l dos dies i no va ser fins al vespre del segon dia que em va dirigir la paraula. Vam discutir peruè m'havien dit que estava pillat d'una altre i que no pretenia res amb mi, ell ho va negar rotundament i em va dir que m'estimava. Aquella nit en deu minuts ho vam deixar tot solucionat i és que em va demostrar en 10 minuts el que no m'havia demostrat mai. Però el meu millor amic m'ha dit que no m'il·lusioni perquè està enamorat o algo així de l'altre tia, a més un amic seu em va fer un comentari respecte ells dos sense haver tret el tema. Vull creure que m'estima però em costa i no sé que fer, l'he trucat perquè em digues la veritat, li he donat l'oportunitat de que m'ho digués i no m'ho a reconegut, ha esta molt a la defensiva. Necessito consells siusplau.
Gràcies:)
InterPersonal

Hola!
No sóc l'Elena, sóc una seva companya, la Laia Sala.
Entenc que aquesta situació et faci patir. Quan no estem segurs dels sentiments dels altres ens crea molta inseguretat i impotència. Evidentment que no podem obligar-lo a dir la veritat i per tant, no podem saber si el que diu és veritat o mentida.
De totes maneres et diré que la confiança en una persona s'ha d'anar creant. Cal anar veient com reacciona en diferents situacions per estar 100% segurs que hi podem confiar. Així que jo et diria que l'observis durant uns dies, com es comporta, què fa amb tu, què et diu.... i així tu vagis valorant si mereix la teva confiança o no.
Et sembla?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat