Tonteja amb mi migmig
Hola tinc 14 i m'agrada una noia el cas es que ella esta a la meva classe i ella tonteja amb mi, pero també ho fa amb altres persones, i clar la veritat es que no se si ho fa de veritat o ho fa per a divertir-se molts cops quan intento dir-li algo o "LLigar amb ella" es molt "Borde" pero de vegades no ho es gens, la veritat es que estic confus. Soc una mica timid i no m'atraveixo a dir-li lo que sento, pero molta gent diu que jo estic pillat per ella i no se que fer
Gracies
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
És normal que estiguis confós explicant el que ens expliques que fa, però nosaltres tampoc sabem que vol exactament aquesta noia amb tu. La manera de saber-ho és preguntant-li directament a ella. Sabem que això no és gens fàcil, i menys si ets una mica tímid! Tot i així, si no et veus en cor de preguntar-li directament, sempre pots intentar esbrinar si li agrada algú parlant amb alguna amiga seva, què et sembla? Si no t'acaba de convèncer la idea, hauràs de treure forces i fer el pas de preguntar-li directament o bé quedar-te amb la incògnita.
Que tinguis sort! Ja ens explicaràs com evoluciona la vostra història!
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat