C+D
Hola adolescents!!
Aquets dies he estat parlan amb un noi 3 anys mes gran que jo, i ens em enamorat <3
El problema es que ell vol sortir amb mi, i ami em fa vergonya liarme davant de molta gent (insti)
Cuan el vec per l-insti estic nerviosa tot el rato.
Nose com dirli que vull estar amb ell pero que em fa cosa liarme davan de tanta gen
Perque es mes gran i poder u trobara raru.
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Doncs pots dir-li tal com ens ho acabes d'explicar a nosaltres. Si ell vol estar amb tu, ho entendrà i ho respectarà. Explica-li que t'agrada, que estàs molt enamorada, però que et fa una mica de vergonya liar-te amb ell davant de tanta gent. Podeu començar per fer-ho quan estigueu sols o amb poca gent, i de mica en mica anireu guanyant confiança i no et farà tanta cosa, ja ho veuràs! Al final, el que més importa és que vosaltres dos estigueu bé, que us respecteu mútuament i el que pensin els altres és igual.
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat