Crec que soc gay i no m'acepto ami mateix..
Crec que soc gay, perquè a vegades e vist porno gay pero no sempre però algun cop a la meva vida m'agradaria tenir sexe o mantenir relacions amb algun noi. Em fa rabia perquè també veig a les noies i em posen molt pero no em soporto ami mateix per el fet de que em posin una miqueta més els nois. Mai e sortit amb un noi i crec que tinc curiositat però de gran vull tenir fills.. i tenir novia normal, això formaria part de ser gay?
IESP

Hola Joosep93!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
El que ens expliques els hi passa a molts nois. Has de tenir present que es pot sentir excitació sexual tant per persones del mateix sexe que el nostre, com amb persones del sexe contrari, però això no defineix la nostra orientació sexual. No et pressionis, ni t'atabalis. L'enamorament i el temps t'ajudaran a definir la teva orientació sexual, a acceptar-la i estimar-la!
Avui en dia, ser gai no implica renunciar a la paternitat.
Per últim, et recomanem el web i el blog del psicòleg Gabriel J. Martín, psicòleg de l'equip de l'IESP, expert en psicologia gai:
Esperem haver-te ajudat una mica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat