com juguem
Hola,
Mira l'altre dia vam estar a punt de fer-ho amb el meu nòvio, però vam decidir que no perquè encara no era el moment i voliem estar preparats. Vaig llegir per aquí que per tenir més plaer calia jugar prèviament, la meva pregunta és: com podem jugar? Què hem de fer? Em pots dir què és el que es fa normalment?
Gràcies per tot,espero resposta.
Una abraçada ben forta♡.
IESP

Hola Cinderella!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Està molt bé que no tingueu pressa i que espereu el moment en que tots dos estigueu i us sentiu preparats.
Quan diem que jugueu prèviament ens referim a no centrar les relacions sexuals a la penetració únicament, ja que es pot gaudir moltíssim amb moltes altres coses. Per exemple, els petons, les carícies per tot el cos, la masturbació mútua... vosaltres decidiu què voleu fer i com. El més important és que gaudiu de cada moment, sense presses! I sobretot no oblideu de tenir els preservatius a punt! ;)
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat