L'edat...
Hola!
Soc una noia de 16 anys un poc indecisa. Fa poc he començat un rotllo amb un noi que té 3 anys més que jo... Hem quedat pocs cops i en un d'aquests hem intentat fer-ho... Pero jo no estic segura, perquè sols ho he fet dos cops i no ha sigut amb ell. Tinc por de que em deixi perquè poc a poc em parla amb menys ganes de com ho feia al principi. Si ho faig amb ell tinc por de que ell marxi amb una altra, però si no ho faig tinc por de que em deixi perquè com que ja he dit, té 19 anys i amb totes les ex ho feia sovint... Que puc fer per a que no es cansi de mi?
Ajuda si us plau!!!
IESP

Hola Riabes!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
És important que ho facis en el moment en el qual tu estiguis segura. No t'has de sentir pressionada, ni fer-ho per por a que et deixi. Si ell vol estar amb tu, ha de respectar que tu encara no t'hi vegis preparada. És molt important que et respecti, si no vol dir que no t'estima com ho hauria de fer.
Ens preguntes què pots fer perquè no es cansi de tu, i la resposta és ser tu mateixa, sempre! Si ell vol començar una relació amb tu, ho farà perquè li agrada com ets, la teva forma de pensar, de comportar-te, etc. No has d'intentar ser el que a ell li agradaria que fossis, tu ets com ets i amb el cap ben alt.
Així doncs, si encara no estàs preparada per tenir relacions sexuals amb ell, no ho facis, pren-t'ho amb calma, i si ell no t'espera, ell s'ho perd!
Una abraçada ben forta bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat