Somnis sensuals
Hola! Dons veuras tinc 15 anys i l'altre dia vaig tenir un somni molt sensual i sexual. Vaig somiar que venia un noi em venia, m'empotrava contra la paret, em despullava i u feiem, però de manera romàntica. Que significa? Tampoc es que somii això moltes vegades però m'extranya haver-ho somiat.
Gràcies!
IESP

Hola adolescent!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que els somnis no han de tenir cap explicació lògica, ja que el nostre cervell aprofita quan estem dormits i barreja tota la informació que tenim. Tot el que ens han explicat aquell dia, o hem vist per la tele o em llegit a algun lloc pot aparèixer quan dormim, i d'una manera bastant desordenada a vegades!
Així que si has somiat això, no t'has de preocupar gens. Pensa-hi, havies vist alguna escena semblant en alguna pel.lícula o sèrie? O algú t'havia explicat una situació similar? Recorda que els somnis només són somnis ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat