L'amor
Hola, sóc la Laura i tinc 13 anys, tinc un embolic molt gran...
Fa 1 any i algo vaig estar molt enamorada d'un nen pero no vam sortir, ens agradavem o crec aixo i ja esta. Fa poc ens vam enfadar moltíssim i ara no som amics. Però, ara, crec que estic enamorada d'un altre de fora del meu institut, es molt carinyos i per mi es diferent y uni, i també es el millor amic de m'ha cosina. Li vaig dir el que sentia pero ell em va dir que no em considerava una amiga més... Crec que en part es pel físic perque estic gordeta pero no se, que puc fer? M'oblido d'ell?
A part mai m'he liat amb algu, mai. Sincerament m'agradaria trobar algú, vull algú que m'estimi i poguer estar amb ell...
Em sento sola en l'amor!!
Gràcies😚😚
InterPersonal

Bon dia maca,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltíssimes gràcies per utilitzar el consultori.
Pel que fa a aquest noi, si tu li has dit el que sents per ell, i ell t'ha dit que et veu com una amiga, malauradament no et quedarà una altra opció que acceptar el que t'ha dit. Sabem que és dur quan els sentiments que tenim no són corresposos, però de vegades acceptar-ho i passar pàgina és la millor manera d'evitar patir i fer-nos mal. Si després ell vol estar amb tu, ja vindrà a buscar-te (i seràs tu la que decideixi si vols o no vols estar amb ell).
Dir-te, que hi ha un munt d'adolescents que no s'han embolicat mai amb ningú i no passa absolutament res, així que tranquil·la. Com hem dit moltíssimes vegades no hi ha una edat marcada en la qual ens hem de liar o tenir parella. A cada persona li arriba el seu moment i és important que quan arribi estiguis segura que vols fer-ho i que la persona qui estàs compartint aquest moment sigui la que tu realment vols.
Sabem i som conscients que la pressió social juga un paper molt important i que a vegades ens pot fer sentir fora de lloc, però pensa que ets molt jove, i a vegades sembla que tot ho hàgim de fer com més aviat millor per no quedar-nos enrere, però t'assegurem que hi ha temps per tot i que no et quedes enrere. Quan arribi el teu moment l'has de gaudir al màxim sense pensar en els altres, ja que aquell serà el teu moment tinguis l'edat que tinguis!
Una abraçada Laura!!
www.consultajove.cat