La mort
Hola, em dic Laura i tinc 13 anys, fa 4 anys mun avi va morir per problemes de la salud.I estic preocupada perque encara no ho he superat del tot, a vegades em vull morir per veure'l... Se que ja a passat temps pero ho passo malament,no se que fer, mai li he demostrat el meu amor, siusplau ajudaume!!
PETONS😚😚
InterPersonal

Hola Anònima,
Gràcies per escriure'ns.
La veritat és que tots necessitem el nostre temps per aprendre a viure sense una persona estimada. Et proposo un petit exercici per despedir-te del teu avi: Escriu-li una carta a la setmana. Cada setmana dedica una estona a escriure en un petit diari tot el què t'ha passat. Recorda moments que havies passat amb ell, què t'agradaria explicar-li i que el trobes a faltar... i si necessites plorar, fes-ho.
També pots parlar i recordar l'avi amb els teus pares, ells segur que també el troben a faltar i us anirà bé que en podeu parlar en família.
Mica en mica veuràs com aquest dolor, si deixes que es vagi alliberant, anirà disminuint fins arribar al punt que el recordaràs amb un somriure.
Una abraçada bonica
Laia Sala
www.consultajove.cat