no se que hacer
Hola me gustaria que me dieras algun consejo llevo unos dias pasandolo mal en clase resulta que hace poco sali con un chico y todos sus amigos siempre hablan mal de mi estoy harta de estar alli observando como me ponen verde y lo peor es que no se que hacer pero quiero que paren ya porque lo estoy pasando mal pero no se como hacer para que paren de una vez y lo peor de todo es que aun sigo pillado por el y nose como superarlo: ((
Muchas gracias: )
InterPersonal

Hola bonica,
Gràcies per la consulta! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Ni tu ni nosaltres podem evitar que ells continuïn fent això. Pots parlar amb els teus professors o amb algun amic de confiança i explicar-los com et sents quan es comporten així, però no podem obligar-los que es comportin diferent.
Per tant, hauràs de buscar la manera que això no t'afecti tant. Per una banda hi ha els comentaris que fan. Evita escoltar-los, i no centris la mirada en ells, ja que la indiferència és la millor resposta.
Per altra banda, hauràs d'escoltar bé en quin punt estàs en relació amb aquest noi. Si et continua agradant, si només és la nostàlgia o si el vols oblidar (aquí et deixo un article per ajudar-te)
Una abraçada bonica
www.consultajove.cat