Necessito ajuda
Hola,
Necessito ajuda, molta. A veure, jo porto 1 any i 10 mesos amb el meu nòvio, i últimament m'estic rallant molt. L'estimo molt i estic enamorada d'ell, potser cada cop menys, això m'agradaria saber. És un noi molt prepotent i possessiu, i no em deixa ni parlar amb nois, ni tenir jocs amb xat, com el preguntados, sortir amb nois, m'agafa el mòbil per controlar-me, i millons de coses més. Que l'estimo ho sé, però estic molt agobiada. M'ha ficat les banyes un cop, i 5 més ha estat tontejant amb altres, és a dir, li he donat 6 oportunitats. No sé que fer, ja que té amigues gitanes i quan discutim fort m'amenaça en que me les enviarà a pegar-me i crec que en part li tinc por. Un cop el vaig deixar jo i m'obria a tot arreu fent-me xantatge emocional, recordant-me tots els moments viscuts. Crec que m'he cansat dels seus jocs i estic molt agobiada, no sé que fer. Necessito ajuda!
InterPersonal

Hola maruchii,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Crec que tu mateixa veus que hi ha coses que no funcionen bé en aquesta relació. Jo no et puc dir què has de fer, la decisió final és teva, però sí recordar-te que el fet de tenir parella ha de ser una cosa que SUMI a la nostra vida. És a dir, ens hem de sentir còmodes, a gust, estimats i respectats. Hem de poder comportar-nos tal qual som, sense sentir-nos controlats ni cohibits.
Sé que prendre una decisió no és fàcil, però has de valorar què tens actualment, què t'espera en un futur i què és el que tu vols.
Si al final decideixes tallar la relació i et fa por la seva reacció, explica-ho a les teves amigues i també als teus pares. Veuràs com entre tots t'ajudaran.
Una abraçada bonica i molta força!
www.consultajove.cat