Adolescent
Adolescent
Any: 2002
Comarca: Montsià
Data: 06/04/15 22:37
La meua millor amiga
Hola un altre cop...
Voldria preguntarvos si es molt normal que la meva millor amiga o aixo diu ser me digue bastantes men tires pero osigue diu aquelles mentires que se es creuria un xiquet de 3 anys no jo saps i a vegades fa coses... va molt en les grans i vol ser popular i eso i com k jo no u soc a vegades me dixa de part i mos rallem i eso...
Weno al gra li passa algo?? Auria de parlar en ella? I si ho tinc k fer com u faig? U dic perque a vegades m'he sincerat en ella i s'ha rallat... ajuda
InterPersonal
InterPersonal
Data: 21/04/2015 10:37
Bon dia adolescent,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.

Nosaltres no et podem dir el que li passa a la teva amiga, no la coneixem i no sabem el motiu pel qual es pot comportar d'aquesta manera. El millor que pots fer, tal com tu dius, és parlar amb ella.

Pots dir-li que si vols arreglar aquesta situació, és precisament perquè t'importa i aprecies la vostra amistat, explica-li les coses que et molesten i que no entens d'ella, i dóna-li el seu espai per explicar-se. Segur que si parleu tranquil·lament aconseguiu entendre-us una mica millor!

Una abraçada!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.