mariiina
mariiina
Any: 2000
Comarca: Baix Llobregat
Data: 06/04/15 22:14
estic més que farta
Hola, bueno jo volia que m'ajudeu en un tema que em passa només a l'institut. Jo tinc molts pits hi ha uns cuatre cabrons de merda que sempre están amb les mateixes brometes per riure's de mi i doncs porten així com any i mig i ja cansa. M'agradaria poder consultar-lo amb els tutors però tinc por. Que faig?

Gràcies
InterPersonal
InterPersonal
Data: 21/04/2015 10:28
Bon dia mariiina,

Moltes gràcies per la teva consulta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.

Dir-te que el millor que pots fer és parlar-ho amb els professors, no has de tenir por, ells estan entre moltes altres coses, per ajudar en situacions com les que tu expliques. Ja fa un any i mig que dius que dura aquesta situació, no ho estàs passant bé, i no ho has de permetre. Parla amb un professor amb qui tinguis confiança, explica-li el que està passant i segur que ells frenen aquesta situació.

Molts ànims, ja veuràs que parlar-ho serà una molt bona solució!

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.