amb vui depilar las camas senceres
Hola,soc noia i em vui depilar las camas senceres, pero porto 2 anys depilama amb cutxilla i ara amb diuen que amb cera fa mal perque els pels son mes gruixuts i mes forts.
em fara mal amb cera?
i las ingles fa mal?
gracies, i perdo per las faltas.petoons:)
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per consultar-nos.
Nosaltres no som experts amb temes de depilació, per tant, no serem les persones més adequades per aconsellar-te.
Dir-te, però, que cada persona té una sensibilitat diferent, hi ha gent a qui li fa mal i gent que ho tolera sense cap problema. Així que com amb tot, cada persona és un món, però no pateixis, molta gent es depila i encara que faci una mica de mal, aquest sovint és suportable. Si vas a un centre d'estètica, explica'ls la teva situació i que t'ho facin a poc a poc per a què puguis anar veient com ho aguantes.
Una abraçada!
www.consultajove.cat