no se que fer
hola, sóc una noia que creu que comença a sentir alguna cosa pel seu millor amic i no se que fer. S'ho dic o no?
Esque no vull que s'ajunyi de mi perquè me l'estimo massa. Que faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Malauradament nosaltres no et podem dir què fer o què no, només et podem dir que valoris:
Opció 1: potser abans de donar el pas, podries observar el terreny, veure si ell està receptiu amb tu, parla amb algun o alguna amiga d'ell i demana-li què creu que opina de tu.... i quan sentis que ell pot sentir algo semblant al que sents tu aleshores pots donar el pas!
Opció 2: tira pel dret i digues-li! Si ell no sent el mateix que tu, o s'allunya de tu aleshores serà la seva decisió, però davant d'una pregunta sempre tenim dues opcions, el "sí" i el "no", i les dues opcions poen ser reals!
Gràcies per utilitzar el consultori. Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat