EM SENTO SOLA...
Doncs fa temps que no tonteju amb ningú. Això em fa sentir sola ja que tenir una persona que t'obri cada dia i que et tracti carinyosament és molt maco i fa dies que no em passa. Alumillo estic desesperada buscant un tio que m'ho faci però no ho entenc com és que em sento així, amb ganes de que m'agradi algu...
InterPersonal

Hola anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Per què no et prens aquesta temporada com un espai per cuidar-te? És molt bonic tenir algú que ens cuidi, però necessitar aquestes atencions per sentir-se bé.... ja no és tan sa.
És important que aprenguem a cuidar-nos a nosaltres mateixos. Pots dedicar aquests mesos a conèixer-te una mica més. És a dir, en saber què t'agrada, què t'emociona, què et desagrada, quines aficions tens.... també és un bon moment per disfrutar de les teves amigues. Teniu uns anys molt divertits per endavant, disfruteu-los!!
Centra't en tu mateixa, en estar bé i en disfrutar de la teva vida actual! La resta ja vindrà, ja veuràs!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat