AjUda UrgEnt :$
Hola, el meu cas es complicat d'esplica, fa com 3mesos o 4 qe u vaig dexa am la meva ex, el cas esque no le pogut oblida massa, i segexu estimanla poc o mol, el cas es que fa tems qe xerru am una atre noia la qual magrada bastan, am ella e xerrat d mols problemas qe inclueixen la meva ex i em xerrat d qe encara lestimu na mica etc, pero io vull oblidarme d la meva ex i magradaria esta am akesta atre, el problema esqa nse com dirli, i si quan li dic espensa qes na farsa? ella sap que ncara mestimu na mica la meva ex i pude espenas qa nomes la vui utilitza, nse com feru, tinc un cacau impresionan,a mes crec que no li agradu, qa nomes vol na amistat, apart sqa io soc un noi na mica timid amb les noies, nose com tira piropus sense qe sem noti qe magrada o com se carinyos sense qe sem noti el que matrau, nose com feru i tinc por d dirli i qe mengegi ala merda, nse si se menten esqa es na mica dificil desplica, si podeu ajudeume sisplau, gracies.
InterPersonal

Hola Dimitri,
Gràcies per consultar-nos. Espero haver-te entès i que et puguem ajudar!
Primer de tot dir-te que tots necessitem un temps per oblidar una persona que hem estimat que ha sigut important en la nostra vida. Sembla que és el què estàs fent i per tant, continua així. Segurament aquesta noia t'està ajudant en aquest procés i poder compartir les nostres emocions fa que aparegui més intimitat entre les persones.
Per tant, és possible que ara et comenci a agradar, però si no n'estàs segur, espera't. No hi ha cap pressa, assegura't dels teus sentiments primer i així potser evitarem fer mal a algú.
Per altra banda, quan ens declarem a algú, sempre hi ha un risc, i s'ha d'assumir. Mai sabrem què vol l'altra persona fins que li preguntem, així que fins que no li diguis què sents, tampoc sabràs què sent ella. Pots intuir-ho per algunes mirades, alguns somriures o la manera com s'interessa per tu... però no n'estaràs 100% segur fins que li diguis.
Així que potser millor dedica un temps a aclarir els teus sentiments i deixar que es col·loqui tot al seu lloc. Veuràs com tard o d'hora veuràs clar què sents per cadascuna d'aquestes noies i llavors podràs actuar.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat