obsesió de nou+ actuació estranya
HOLA!
Fa pocs dies us vaig explicar que un noi m'havia tirat la canya i als dos dies va tornar amb la seva ex. Doncs bé, una setmana després, li vaig enviar un SMS (perque hem tenia bloquejada al whatsapp) al meu ex dessitjant-li una bona setmana santa, i ell el mateix dia em va obrir dient que després de tirar-li la canya a un amic seu es una mica fals torna a parlar-li... jo li vaig explicar que no era cert i bueno... va tornar a bloquejar-me... però als dos dies va tornar a obrir-me i ja no ha tornat a marxar... ell diu que no m'estima, que no es possa gelÓs quan estic amb altres nois, i que encara que m'hagi tornat a parlar després de molt temps, no em fagi il·lusions perque no tornarà amb mi... d'acord, jo el respecto i tot bé... encara que em sembla que la seva manera d'actuar es molt estranya, ja que divendres em va convidar a casa seva per fer l'amor, encara que va tornar a repetir-me que no em fes il·lusions... que en penseu, es estrany? Si no m'estimes no faria això no? i si no es possés gelos no em preguntaria que he fet amb un altre noi, no? Jo he pensat que vol fer-se el fort, però el seu inconcient sap que encara sent algo per a mi.
Per altra banda... li vaig dir que havia canviat i que li demostraria... però al estar tres dies parlant amb ell, m'he tornat a obsesionar, i no se com evitar-ho, ja que sé que així tornaré a perdre'l i tampoc es bo per a mi mateixa... si ell vegés que no estic obsesionada, s'adonaria de que he canviat, veritat? Però com faig per a no estar-ho?
Gràciess!!!!
InterPersonal

Hola Sandruska,
Tinc la sensació, amb tot el que m'expliques que amb aquest noi és tot una mica caòtic. Et diré que les relacions de parella han de ser una font de benestar. Ens hem de sentir segurs i tranquils amb la persona que tenim al costat. Si sempre estem patint per si s'enfada o per si la perdem.... quin benefici ens aporta?
A vegades és dolorós prendre algunes decisions, però és per estar millor en un futur.
Jo no puc dir-te què sent ell per tu, però sí que siguis tu que esculli quin tipus de relació vols tenir i si la podries tenir amb aquest noi.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat