Tornar amb una ex...
Fa poc teps vaig deixaro amb la meva parella i ella es va.... "canviar de acera" ara ha tornat a canviar, osigui com si estigues perduda o algo. Be el cas es que jo estic enamorat i ella ja ho sap pero encara que li vull demostrar ella no vol quedar amb mi, es de un altre municipi axi que la veig molt poc. Durant tota la setmana santa m'ha dit que havia de estudiar (mentidaa) i no podiem quedar. Em vaig emprenyar amb ella i ara que ma demanat perdo i ma preguntat si dijous em va be de quedar am ela i que parlem. Suposo que com sempre ens acabarm liant, la mea pregunta es m'aconselleu que em lii am ella o vaig apoc apoc axi en plan romantic?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, hem de respectar, encara que sembli molt difícil, que les persones que no vulguin quedar amb nosaltres, senzillament no vulguin quedar amb nosaltres, i això ho hem de respectar perquè tothom és lliure d'escollir a qui vol al seu costat, si ara ella no vol quedar amb tu, doncs no quedeu, però no t'enfadis, senzillament respecta-ho. Sinó imagina't com seria tenir algú darrere insistint en quedar i quedar i que tu no vulguis, pel motiu que sigui, però que no vulguis. No sembla molt còmode, oi?
Pel que fa al fet de liar-vos o no, nosaltres no podem dir-te què és el millor, però sí podem dir-te que potser aquest cop no vol quedar amb tu per liar-vos, o per reprendre el que vàreu deixar a mitges. Potser senzillament vol quedar amb tu per parlar i veure com esteu, i ja està. Si tu valores que liar-te amb ella et farà sentir més confós, ara nois, ara noies, ara nois, ara jo, .... valora què et convé per tu estar millor!
Potser hem estat una mica dures amb tu, però no ens agradaria que et fessin més mal.
Una abraçada i moltes gràcies per la teva confiança!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat