Estat d'ànim quan tinc la regla
Hola! Quan tinc la regla canvio molt d'estat d'ànim. Jo soc una noia que sempre esta rient i contenta pero quan em ve estic depre, sensible i de mal humor. Sem nota molt quan tinc la regla i no se que fer pk no sem noti tant.
Gràcies per ajudar-me.
IESP

Hola Nyanya196!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
El que expliques els hi passa a moltes noies. Et recomanem que identifiquis en quins moments concrets et notes així, més sensible o de mal humor. Reconèixer quan estàs així et pot ajudar a autorregular-te i controlar més aquests canvis d'estat d'ànim. Per tant, si estàs de mal humor i n'ets conscient, compte fins a deu davant d'aquelles situacions que et fan saltar de forma ràpida i precipitada, t'ajudarà! Si tens un dia sensible, avisa a les persones de confiança perquè entenguin que estiguis així, segur que t'entenen.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat