Que puc fer?
Magrada un noi i ell tambe mestimava pro ara ma dit que li agrada una altre noia tot i aixo a les converses en posa cors i petons i sempre que ens veiem i sento com algo magic i no se si ell sent el mateix he intentat preguntarli pro no se com que puc fer? A part sempre k el veig em poso molt calenta no se k fer
ajuda ssisplau
IESP

Hola Floreta2402!!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
És normal que et faci vergonya, però a vegades cal que ens "empassem" aquesta vergonya i puguem expressar els nostres sentiments de forma clara. Nosaltres et recomanem que si li vols dir, ho facis en persona, ja que per WhatsApp es poden confondre les coses i et perds molts detalls importants. Busca un moment de tranquil·litat, on pugueu parlar sense presses ni interrupcions, i simplement exposa-li el que sents (que fàcil és dir-ho, però que difícil fer-ho, oi?) Si tens clar el que sents, endavant!
Has de tenir present que a vegades la resposta que ens dóna l'altre no s'ajusta el que a nosaltres ens agradaria, però hem de respectar els seus sentiments. Si finalment, ell no sent el mateix que tu i li agrada una altra noia, hauràs d'acceptar-ho i valorar com gestiones seguir sent amics sense que això et faci patir.
Una abraçada i endavant guapa!
Mariona Busto
www.consultajove.cat