quan temps es pot estar sense tenir la regla després de mantenir relacions?
ja fa estona que mantinc relacions sexuals amb el meu novio, però resulta que ahir em tenia que baixar la regla i no em baixa, estic bastant preocupada i em retxo molt.
fa unes setmanes vam tenir un "petit" susto, ens pensavem que el preservatiu estava romput, pero ho varem comprovar i no va passar res, el problema es que desde aquell dia estic molt preocupada i nose si podria estar embarassada o que...
em fan mal l'esquena i la panxa...
quants de dies puc tardar a tenir la regla? sempre hem mantingut relacions amb preservatiu i els hem comprovat i no estaven romputs, pero estic molt assustada i nose que fer...
siusplau ajudeume!
IESP

Hola Lithium!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança!
El cicle menstrual dura entre 21 i 35 dies, la mitjana és de 28 dies comptats des del primer dia de la regla fins al primer de la regla següent. El fet de mantenir relacions sexuals no hauria de modificar els teus cicles, tret que estiguessis embarassada. Si en totes les relacions sexuals heu fet servir sempre preservatiu des del primer moment, i heu comprovat sempre que no s'hagi trencat, no hauria d'haver-hi risc d'embaràs, així que tranquil·la. Els nervis poden fer que es desreguli una mica. Els símptomes que descrius, mal d'esquena i de panxa, poden ser signes de que la regla està a punt de venir.
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
www.consultajove.cat