anònima001
anònima001
Any: 2000
Comarca: Ribera d'Ebre
Data: 04/04/15 20:26
problema
hola adolescents!!
Fa uns dies em vaig enfadar amb una persona molt important i nose com recuperar-la.
Estem a la mateixa colla i sempre que estem juntes per estar tots unts em trobo molt incómoda estan amb ella ja que no puc parar de pensar que les coses no seràn igual que avans.
Qué puc fer?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 20/04/2015 12:39
Bon dia,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.

El millor que pots fer és dir-li que vols parlar amb ella i mantenir una conversa per solucionar la situació. La millor manera per resoldre els conflictes és enfrontar-nos a ells, agafar a la persona implicada i mantenir una conversa per aclarir les coses. Segur que si ho parleu amb calma, aconseguiu fer les paus i que tot torni a ser com abans, i si més no, tu ja hauràs fet tot allò que estava en les teves mans.

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.