PER QUÈ? COM?
Per què a les noies ens fa tanta vergonya reconèixer que ens masturbem? Com em puc masturbar?
Jo no ho he fet encara perquè em fa molta cosa, però sóc conscient de que és el meu cos. A part d'això no sé com fer-m'ho ja que m'han dit que amb els dits directament no et produeix cap mena de gust així que si em podeu aclarir perquè és més normal que els noi ho diguin i de quines maneres m'ho puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És més normal que els nois ho diguin de forma més oberta perquè encara hi ha molts mites i moltes falses creences sobre la sexualitat femenina, i encara s'escolta allò de "les noies que van amb molts nois són unes....", "les noies a qui els agrada el sexe són unes....", etc... per tant, encara arrosseguem moltes idees masclistes al respecte!
Per a masturbar-te el que has de fer primer de tot és localitzar el teu clítoris, agafa un mirall, i busca el teu clítoris, després pots jugar a acaronar la zona, de dalt a baix, al seu voltant, de dreta a esquerre, en forma de rodona, etc.... i poc a poc aniràs descobrint el plaer del teu cos.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat