ajuda sisplau:'(
Hola adolecents!
Magrada un nen desde fa molt de temps, el problema es que a dos "amigues" meves tambe els i agrada, diguem que ell no els i fa massa cas a cap de les dues, en canvi a mi si, elles es van enfadar amb mi perque jo anava amb ell i elles no, em van insultar i ara mes o menys tornem a estar be, el problema es que jo segueuxu molt pillada per ell i la gent ens vol ajudar a estar junts perque cap dels dos fa el primer pas.
Daqui uns dies el tornu a veure i crec que aig de parlar amb ell i explicarli tot, l'unic que si pasa algu les altres dos nenes encara senfadaran mes, pero tampoc vui deixat perder aqesta oportunitat pero nose ven be que fer perque tinc por de que ell no vulguis res i que les dos nenes senfadin si pases algu i tinc un bollo mental. Si pasa algu senfadaran pero si ell vol i jo perque elles no senfadin li dic que no, las culpare i sera pitxo. No ser que fer, necesutu ajuda!
GRACIEES:**
InterPersonal

Bon dia floreta,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns.
Entenem que estiguis una mica confusa amb aquesta situació que ens expliques. Però malauradament nosaltres no et podem dir que és el que has de fer. Això ho hauràs de decidir tu.
El que sí que et podem aconsellar és que parlis amb les teves dues amigues i els expliquis el mateix que ens has dit a nosaltres. Els podries explicar que no vols que s'enfadin, però que et trobes en aquesta situació i no saps que fer. Que es posin elles a la teva pell i que pensin en què farien en el teu cas. Un cop hagis parlat amb elles i t'hagin donat la seva opinió, hauràs de prendre una decisió sobre que és el que vols i el millor per tu.
Una abraçada!!
www.consultajove.cat