Massa enamorada
Hola bones, fa un temps em va obrir un noi super guapo de la meva edad no i pues vam quedar, el dia que vam quedar vam estar parlan, però també ens vam liar, desde aquell dia ell pasave de mi i pues em va trucar, el vaig contestar i em va deixar davan dels seus amics amb el altaveu perque li agrada una nena més gran que no el vol, i ahir mel vai trobar, els seus amics van començar a dir que ens liesim i yo bueno, no voia perque el que em va fer em va fer mal, però ens vam acabar lian 3 cops, i bueno, al arribar a casa vai parlar amb un amic seu i el seu amic em deia que el nen sentia per mi i aixo, i no mu creia, aquest mati li he explicat a un altre amic seu i doncs m'ha dit que quan sen doni compte de que l'altra no el vol, vindrà a per mi, però jo ja nse que fer, estic confosa.
InterPersonal

Bon dia Gloria,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
En primer lloc dir-te que és normal que puguis estar confosa sobre que fer, de vegades quan algú ens agrada tant ens "ceguem" i no som capaces de veure amb claredat que és el millor per a nosaltres.
Pel que expliques aquest noi no es va comportar molt bé amb tu, va deixar-te per telèfon davant dels seus amics, i ara sembla que s'acostarà a tu només en el cas que l'altra noia no vulgui estar amb ell. I jo et pregunto: et dóna confiança estar amb una persona amb qui ha passat tot això? Creus que ell mereix estar amb algú com tu després de com s'ha comportat? Et pregunto això perquè la resposta sobre que fer, només la pots saber tu. Però és important que reflexionis sobre si aquest noi mereix o no que tu li donis una altra oportunitat després de com es va comportar, que reflexionis sobre si els seus sentiments son o no reals, etc.
De vegades quan algú ens agrada tant hem d'anar amb compte i reflexionar abans de prendre decisions, és important fer-nos respectar i no deixar que ens facin mal. Una parella és per estar bé, perquè ens cuidi i ens valori. En cas que no sigui així, no val la pena.
Una abraçada
www.consultajove.cat