mare I amiga
Explico, la meva mare des de fa una dies esta rara amb la meva millor amiga, el cas es que elles dues es portaven super be pero de veritat reien i feien bromes juntes es que era com de la familia, es de la familia que carai, i em va dir que esta aixi perque un dia la va pillar mirant el armari remenant segons ella pero ma amiga es aixi vull dir es com casa seva i la meba habitacio es com la seva igual passa quan vaig jo a casa seva, llavos avui a vingut a casa i la mev mare estava mes simpatica amb ella. I estic una mica preocupada que hauria de fer, parlar amb ella.? No li dire a la meva amiga perque obvi no voldr venir A Casa i aixo, no crec que sigui molt molt greu pero... gracies.
InterPersonal

Bon dia,
Primer de tot, moltíssimes gràcies per utilitzar el consultori.
Entenem que et pugui preocupar aquesta situació, però pensa que si és com de la família, com tu dius, és normal que puguin haver-hi mals entesos i algun que altre "enfado". Com més relació i confiança hi ha, més coses d'aquestes poden passar. L'important és que no es faci més gran del que és.
Parla amb la teva mare i explica-li que tu a casa seva també ho fas, i que, com dius, no és una cosa estranya entre vosaltres mirar-vos l'armari i remenar les coses personals. A veure què et diu! També has de tenir en compte que si la teva mare et diu que a ella no li agraden aquestes conductes, potser ho haureu de parlar i trobar una solució en què les tres estigueu còmodes i d'acord.
Molts ànims!
Carlota Portabella.
www.consultajove.cat