Consulta:''')
Hola, mira tinc un problema.
T'explico, a mi m'agradava un noi, però no sabia que fer perquè també m'agradava un altre. Li vaig demanar ajuda a la meva millor amiga i, me va dir que el millor era no fer cas a cap dels dos. Vaig seguir el seu consell, però al no anar al darrere d'ells, ells ara me van al darrere. La gent me diu que amb un d'ells faig molt bona parella i que també me vol. En canvi l'altre a mi me cau molt bé, i sempre que me veu riu i se pose vermell, a vegades quan el miro parle amb una altra nena, podria ser que me vulgués posar celosa??? Perquè quan ell em veu amb algú altre em mira amb una cara molt rara. Avere sé que es complicat, però m'agradaria que m'ajudessiu ja que no m'agrada està així. Merci :).
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Carai! Doncs deu ni do com ha funcionat el consell de la teva amiga! Ara els tens als dos al darrera.
Bé, de totes maneres, tu centre't en el que tu sents i si ara sents que no estàs prou convençuda per cap dels dos, docns no passa res. Si sents que encessites uns dies o temps per aclarir-te doncs deixa que passin els dies i ja veuràs què et surt de dins! Això sempre és així!!!
Atabalar-nos i rpessionar-nos per prendre una decisió en aquest cas no funciona. Deixa passar uns dies i després escolta el que sents i pren-la. Potser lalvors decidiràs que realment no esta`s convençuda per cap dels dos.
Necessites temps!
ELi Aulet www.interpersonal.cat